Khamis, 31 Oktober 2013

RASA SEBAK&SEDIH SANGAT

Tadi PDRM datang dekat kolej bagi ceramah,lepastu ade sorang pegawai ni macam muka awak. . . Bila terpandang je pegawai tu teros rasa nak menitis airmata ni sebap saya ingt pasal semalam. . Saya ingat awak marah dekat saya,sebap tak luangkan masa dengan awak semua. .Tapi bila saya tanya awak kenapa? ? ?awak tewos cakap takde mood lah. . .Awak tau x,walaupun saya penat saya tetap nak luangkan masa nan awak tapi bila awak dah cakap macam tu saya sedih sangat. . . . Saya tertanya2 kenapa dengan awak semua,saya risau sangat pasal awak. . .Kalau awak ade masalah sekalipun tolong lah share dengan saya jangan simpan sorang2. . .Saya sayang sangat2 dekat awak. . . Sedih di hati ini tak siapa yang tahu selain Allah. . . . emm ni je yang mampu saya luahkan. . .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan